3 הרגלים יוצאי דופן שישנו את חייך

לפעמים הדברים הקטנים ביותר בחיים יכולים ליצור הבדל עצום. לכן כאן במאמר הבאתי 3 הרגלים יוצאי דופן שישנו את חייכם ויביאו אתכם למקום חיובי ומעצים.ההרגלים האלה נקראים הרגלי יסוד. הרגלי יסוד הם ההרגלים הבסיסיים והחיוביים שמושכים אליהם עוד הרגלים חיוביים ויוצרים שרשרת של צמיחה ושינוי משמעותי.

1. ניהול זמן

על פי מחקרים, אנשים שמנהלים את הזמן שלהם נכון מצליחים להספיק הרבה יותר בפחות זמן. יכולה להגיד על עצמי למשל, ברגע שהתחלתי לנהל לו”ז שבועי הצלחתי לנצל את היום שלי בצורה הרבה יותר אפקטיבית. 

התחלתי לעשות הליכות בערב, לעבוד יותר על הערוץ וליצור תכנים בשבילכם, להיות עם המשפחה המדהימה שלי ואפילו התחלתי לאכול טוב יותר כי היה לי זמן להכין אוכל בריא שאני אוהבת.

 תראו איך הרגל אחד גרם לשרשרת של הרגלים חיוביים להיווצר. מדהים! שיפרתי את החיים שלי באופן דראסטי רק כי סידרתי את הלוז שלי במוצאי שבת וביצעתי אותו במהלך כל השבוע. 

 

 2. קריאת ספרים

זהו אחד ההרגלים האהובים עליי ולדעתי כל אחד חייב לאמץ אותו. בית הספר לא מלמד אותנו מספיק מהכלים הפרקטיים שנדרשים להצלחה, דברים סופר חשובים כמו תקשורת בין אישית, ביטחון עצמי, ניהול פיננסי, יצירתיות, ניהול אורח חיים בריא ועוד המון! 

מה שמדהים הוא שבספרים תוכלו למצוא את כל המידע שבית הספר שכח בטעות לספר לנו עליו. קריאת ספרים תפתח לכם את הראש לרעיונות חדשים לגמרי שיכולים לשנות את החיים שלכם לגמרי. 

 

אתן לכם דוגמא לרעיון שלמדתי מהספר אבא עשיר אבא עני מאת רוברט קיוסאקי. אנשים רבים בטוחים שהבית והמכונית שבבעלותם הם נכס. 

אך האמת היא, ההגדרה לנכס היא משהו שמכניס לך כסף כל חודש. האם הבית והמכונית שבבעלותכם מכניסים לכם כסף כל חודש, התשובה היא כמובן לא!  אתם רק מוציאים על זה כסף כל חודש, לכן זה נטל. שיעור קצר ונחמד בניהול פיננסי. 

כמו שאתם מבינים, ספרים יפתחו לכם עולמות שלא ידעתם על קיומם וישפרו את המיומנויות שלכם בתחומים רבים ומגוונים. קריאה של 20 דקות ביום תשפר משמעותית את חייכם!

 

3.עשו ספורט

ספורט גורם לאנרגיה גבוהה ולהרגשה מעולה לכל אורך היום. זה משחרר לחצים ומעלה את רמת המוטיבציה שלנו. 

בנוסף ספורט מעלה את המשמעת העצמית שלנו ואת הביטחון העצמי, 2 תכונות עוצמתיות שמעצבות את הדרך להצלחה ומשפרות בחיים שלנו תחומים רבים, כמו למשל תקשורת בין אישית, זוגיות ואת חיי העבודה שלנו. 

ממליצה להכניס לפחות 3 שעות שבועיות של ספורט. דברים כמו חדר כושר, משחקי כדור ריצה או אפילו זומבה, תתפרעו לגמרי!

 

לסיכום הנה 3 הרגלים החשובים ביותר:

     1.ניהול זמן 

    2.קריאת ספרים 

    3.ספורט

נפלא שהקדשתם תשומת לב למאמר הזה,מקווה שלמדתם ממנו דברים חשובים ודרך אגב, אם אהבתם, שתפו את המאמר עם חברים ומשפחה ותעקבו אחרי גם ביוטיוב כדי לקבל עוד תכנים מעניינים ואיכותיים בחינם לגמרי.

יום מדהים מלא טוב,
אלסי

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך באתר

מתנה לפני שאתה הולך (:

סיכום ספר באנימציה בחינם לגמרי!

מלא את הפרטים לקבלת הסיכום למייל במיידי

דילוג לתוכן